Koti Porvoo Asiakkaat suosittelevat tyytyväisinä Porvoon Lääkärikeskusta

Asiakkaat suosittelevat tyytyväisinä Porvoon Lääkärikeskusta

60
Porvoon Lääkärikeskus
Mia Virta (vas.) ja Kaisa Haapanen kertovat, että Porvoon Lääkärikeskuksen monipuolisiin palveluihin kuuluvat myös esimerkiksi omiin asiakaskuntiinsa erikoistuneet sportti- ja senioriklinikka.
Porvoon Lääkärikeskus saa asiakastyytyväisyys- ja suosittelumittauksissa jatkuvasti huippulukemia. Lääkärikeskus tarjoaa laajat palvelut laidasta laitaan niin yksityishenkilöille kuin yrityksille. Nyt asiakkaita palvellaan myös sunnuntaisin.

Asiakastyytyväisyys on Porvoon Lääkärikeskukselle perusasia. Loistavista tuloksista osataan iloita, mutta samalla tavoitetta nostetaan rohkeasti vieläkin korkeammalle. Viimeisimmässä tutkimuksessa tyytyväisyys oli kouluarvosanoilla mitaten 9,28.

– Hyvät tulokset pohjautuvat varmasti siihen, että me työntekijät viihdymme keskenämme ja saamme hommat toimimaan joustavasti. Kun monet asiakkaat tulevat meille suositusten perusteella, sama pätee ammatinharjoittajiin, jotka suosittelevat meitä toisilleen. Meillä on hyvä työskennellä. Kun osaamme pitää huolta itsestämme, osaamme välittää aidosti myös asiakkaasta, toteaa vastaava työterveyslääkäri Rea Lagerstedt .

Porvoon Lääkärikeskus on alueen ainoa alan toimija, jolle on myönnetty suomalaisen palvelun Avainlippu-tunnus.

Laajat palvelut yhdellä pysähdyksellä

Rea Lagerstedt kuvaa Porvoon Lääkärikeskusta paikaksi, josta saa yhden ilmaisen pysäköinnin taktiikalla paljon. Samasta talosta löytyvät monipuoliset, korkeatasoiset ja ajantasaiset asiantuntijapalvelut sekä laboratorio ja röntgen.

– Se näkyy ulospäin, että meillä on motivoitunut henkilöstö. Asiakkaina on kaiken ikäisiä vauvasta vaariin. Saamme myönteistä palautetta muun muassa ystävällisistä asiakaskohtaamisista, tutuista lääkäreistä, suomen- ja ruotsinkielisestä palvelusta sekä kotimaisuudesta, kertoo asiakkuuspäällikkö Mia Virta .

Ennakointia ja varhaista välittämistä

Työhyvinvointipalveluiden merkitys kasvaa ja uusia ennakoinnin, tukemisen ja seurannan keinoja sekä välittämisen malleja kehitetään aktiivisesti. Mahdollisuutta osasairauspäivärahaan pidetään Porvoon Lääkärikeskuksessa hyvänä lisänä.

– Omasta itsestä huolehtiminen jää monelta kiireessä taustalle. Kuulemme monenlaisista selviytymistarinoista, tarpeista ja neuvottomuudesta, jotka voivat johtua sekä työnteosta että ympäristöstä. Varhaisen välittämisen malli tuo työpaikalle keskustelun, joka auttaa ymmärtämään työntekijän elämäntilannetta kokonaisuutena, kuvaa vastaava työterveyshoitaja Kaisa Haapanen .

Yritysten työhyvinvointikyselyjen toteuttamiseen Lääkärikeskuksella on tarjota uusi kevyt ”KivaQ”-työväline. Myös ”FirstBeat”-hyvinvointianalyyseja sekä erilaisia fyysisen kunnon testejä käytetään. Tarjolla on myös yksilöja ryhmäohjausta sekä apua konfliktija kriisitilanteiden selvittelyyn. Lisäksi Lääkärikeskuksen terveydenhuollon asiantuntijat kouluttavat asiakkaita esimerkiksi ensiaputaidoissa.

Aina lähellä: eLääkärikeskus

Uusi eLääkärikeskus on Porvoon Lääkärikeskuksen yhdessä suomalaisen valmistajan kanssa toteuttama yksilön suora yhteydenottokanava työterveyshuoltoon. Tietoturvattu yhteys omalle työterveyshoitajalle palvelee hoitojakson kaikissa vaiheissa.

Yhteen ja samaan kanavaan tallentuvat turvallisesti kaikki viestit. Asiakas voi myös tallentaa sinne terveystietojaan, kuten verenpaineita, ja seurata hyvinvointiaan. Tarvittaessa mukaan yhteydenpitoon saadaan myös lääkäri.

Toinen uusi sähköinen ohjelma tarjoaa pian yrityksille uudet mahdollisuudet seurata oman työterveyshuoltonsa käyttöä ja kustannuksia.

Yhteystiedot

Porvoon Lääkärikeskus
Näsin koulukatu 2
06100 PORVOO
Puh. 019 5211 500
www.porvoonlaakarikeskus.fi