Koti Espoo Aktiasta räätälöityjä palveluja asiakkaan tarpeisiin

Aktiasta räätälöityjä palveluja asiakkaan tarpeisiin

Aktia Kauniainen
Aktian Kauniaisten konttori palveluksessasi: Vasen Alarivi: Maria Ström, Lotta Rautiainen, Teresa Mattlin, Vasen Ylärivi: Martin Kylämarkkula, Nenita Lindholm, Ylva Almark, Ramona Ranki, Stefan Holmström, Charlotte Andersson af Hällström. Kuvasta puuttuu Susanne Ekström.

Kauniaisten Aktia on perinteisesti paikallinen pankkikonttori, jossa tunnetaan asiakkaat ja heidän tarpeensa. Asiakkaalle ei tarjota pakettiratkaisuja vaan aina hänen tarpeisiinsa räätälöityjä palveluja. Näin tehdään, onpa kyse sijoitus- tai laina-asioista.

Aktian Kauniaisten konttorista asiakas saa ajanvarauksella henkilökohtaista palvelua ja korkeatasoista talousneuvontaa. Tapaamiset järjestetään asiakkaan toiveen mukaisesti koska ajanvarauksemme on hyvin joustavaa. Asiakastapaaminen voi tapahtua joko henkilökohtaisesti konttorissa käynnillä tai myös kätevästi puhelinneuvotteluna oman nimetyn asiakasneuvojansa kanssa. Kun sama pankkilainen hoitaa kokonaisuuden voidaan seuraavalla kerralla jatkaa siitä mihin viimeksi jäätiin.

– Asiakas tietää ja voi luottaa siihen, että tärkeät raha-asiat ovat hyvässä hoidossa. Aktia tunnetaan erityisesti vahvasta sijoitusosamisestaan sekä rahastoyhtiöään ja sen hienoista saavutuksista. Aina pankin korkealle luokittaneelta Morningstarilta on nyt saatu toistamiseen ”Suomen Paras varanhoitaja” titteli korkorahastokatekrissa kertoo myyntijohtaja Ramona Ranki.

Asiakas tietää ja voi luottaa
siihen, että tärkeät raha-asiat ovat hyvässä hoidossa.

– Se on upea tunnustus kansainväliseltä toimijalta. Erinomaista sijoitusosaamista löytyy myös meidän konttoristamme. Pankkimme selkeänä tavoitteena onkin kehittää ja kasvattaa asiakkaidemme varallisuutta. Samalla kannattaa huomioida yksilöllinen laina-asioiden hoito ensi asunnosta alkaen on meille aivan yhtä tärkeää, Ranki painottaa.

Kiinteää omaisuutta voi hyödyntää myös sijoittamiseen

Aktia tarjoaa myös ns. käänteisen lainan muodossa vaihtoehtoa reaaliomaisuuden käyttämiseksi esimerkiksi elämiseen ja sijoituksiin.

– Joskus oman asunnon seiniä on järkevä käyttää vaikka oman hyvinvoinnin lisäämiseen, remonttiin, perintösuunnittelun osaksi tai sijoitustoimintaan. Asiakkaalla on mahdollisuus maksaa lainasta vain korkoa sovitun aikajakson aikana esimerkiksi 10 vuotta. Nykyisellä alhaisella korkotasolla laina voi olla järkevä ratkaisu. Meidän mallissamme asunto jää käänteisen lainan myötä omaan omistukseen, mikä monille asiakkaille on tärkeää, kertoo Ranki.

Vahvasti mukana kehityksessä

Aktia on perinteinen pankki, joka on vahvasti mukana kiihkeässä kehityksessä. Erilaisten modernien palveluiden ansiosta kiireisen asiakkaan arki sujuu vaivattomasti. Aktia Wallet on maksamisen digitaalinen lompakko, jonka avulla voi puhelimesta tehdä lähimaksuvälineen. Silloin ei aina tarvitse ottaa korttia mukaan, vaan puhelimella voi maksaa pienemmät ostokset. Todella kätevää nyt kesäaikana. Sovellus asennetaan App Storen tai Google Playn kautta hakemalla nimellä Aktia Wallet.

Käyttäjät kehuvat, tietää Ranki ja muistuttaa, että käteistä tarvitsevat saavat sitä automaattien lisäksi myös K-ruokakapoista ja R-kioskeilta, missä voi myös maksaa laskuja.

– Yksi asia ei kuitenkaan sulje pois toista, vaan asiakkaalle tarjotaan vaihtoehtoja. Kun suuren osan asioista voi halutessaan hoitaa itse, henkilökohtaisessa tapaamisessa saatavalla talousneuvonnalla on todellista lisäarvoa.

190-vuotias Aktia on vanhin suomalainen pankki. Omistus on täysin kotimaisissa käsissä. Joukkoon kuuluu suomalaisia säätiöitä sekä yksityishenkilöitä. Voitto-osuus palautuu yhteiskunnan yleiseksi hyödyksi monelle taholle, erityisesti vanhusten ja nuorten hyvinvoinnin lisäämiseksi.

Aktia Pankki Oyj
Kauniainen
Tunnelitie 1
02700 Kauniainen

Asiakaspalvelunumero 010 247 010 palvelee laajasti arkisin kello 8–20. Sieltä voi myös varata ajan konttoriin.
www.aktia.fi