Koti Keski-Uusimaa Keravan Keskusapteekissa on helppo asioida

Keravan Keskusapteekissa on helppo asioida

Keravan Keskusapteekki
Apteekkari Pertti Koiranen toteaa, että Keravan Keskusapteekkiin on helppo tulla ostoksille ja neuvoa kysymään, sillä apteekin ammattilaiset palvelevat asiakkaita vuoden jokaisena päivänä.

Keravan Keskusapteekki on palvellut keravalaisia jo 43 vuotta. Apteekki on avoinna vuoden jokaisena päivänä ja aukioloajat on helppo muistaa. Ovet ovat avoinna arkisin 8.30–20, lauantaisin 9–15 ja sunnuntaisin sekä arkipyhinä 12–16.

– Osaava henkilökunta ja asiantunteva, ammattitaitoinen palvelu ovat asioita, joihin ei voi koskaan panostaa liikaa, toteaa Keravan Keskusapteekin apteekkari Pertti Koiranen . Apteekkialalle tulee jatkuvasti uutta tietoa ja muutoksia. Siksi apteekin henkilökunta kouluttautuukin ahkerasti ja tietotaitoa pidetään yllä aktiivisesti.

– Kiitosta olemme saaneet asiakkailtamme siitä, että asiointi apteekissamme on miellyttävää ja helppoa ja että asiat hoituvat joustavasti. Asiakkaamme arvostavat myös henkilökohtaista palvelua, jota ei saa enää monessakaan paikassa, apteekkari Koiranen on huomannut.

Valikoimassa huomioidaan asiakkaiden toiveet

Tuoteuutuudet otetaan apteekin valikoimaan nopeasti ja muutenkin valikoimaa suunnitellaan asiakkaiden toiveet huomioiden.

– Erillistä kanta-asiakasjärjestelmää ei meillä ole vaan sen sijaan apteekissamme hintataso on sellainen, että kaikki asiakkaamme voivat hankkia tuotteita edullisesti. Toki apteekissamme on myös hyviä tarjouksia ajankohtaisista tuotteista. Näistä tarjouksista ilmoitamme Facebook-sivulla www.facebook.com/KeravanKeskusapteekki ja niistä ja muistakin ajankohtaisista asioista löytyy tietoa myös apteekkimme internet-sivuilta www.keravankeskusapteekki.fi .

Tietoa apteekin ajankohtaisista tarjouksista keravalaiset saavat myös joka talouteen säännöllisesti jaettavasta Keravan Keskusapteekin Terveys-lehdestä, jossa on paljon asiaa terveydestä ja hyvinvoinnista.

Apteekin ammattilaisilta kannattaa tulla kysymään

Tutun vakituisen henkilökunnan lisäksi Keravan Keskusapteekissa työskentelee vaihteleva määrä opiskelijoita. Apteekki on toiminut vuosikymmeniä farmasian opetusapteekkina ja tärkeä tehtävä onkin opettaa tulevia farmasian alan ammattilaisia. Opiskelijat tuovat puolestaan tuoreinta tietoa yliopistomaailmasta.

Sanotaan, että apteekkiin on matala kynnys tulla kysymään terveyteen ja hyvinvointiin liittyvistä asioista.

– Asia on juuri näin ja neuvojen kysyminen ei maksa mitään. Apu voi löytyä meiltä, mutta tarvittaessa ohjaamme lääkäriin. Apteekkimme tarjoaa myös lisäpalveluja, kuten maksuton reseptien uusiminen, annosjakelu, lääkehoidon tarkistus ja kokonaisarviointi, jotka tukevat lääkehoidon onnistumista.

Keravan Keskusapteekki
Kauppakaari 4,