Koti Palvelut LähiTapiola auttaa turvallisempaan ja terveellisempään elämään

LähiTapiola auttaa turvallisempaan ja terveellisempään elämään

LähiTapiola Uusimaa
Erik Valros toivottaa asiakkaat tervetulleiksi LähiTapiola Uusimaan palveleviin toimistoihin ja verkkopalveluihin.
LähiTapiola on uudistumassa perinteisestä vakuutusyhtiöstä elämänturvayhtiöksi. Se merkitsee asiakkaalle kokonaisvaltaista ja ennakoivaa palvelua arjessa terveyden, turvallisuuden ja talouden alueilla.

LähiTapiola Uusimaa on yksi LähiTapiolan kahdestakymmenestä alueellisesta keskinäisestä vakuutusyhtiöstä. Se on merkittävä, hyvää paikallista palvelua tarjoava toimija Porvoon seudulla. Yhtiö on Porvoon kolmanneksi suurin yhtiöveronmaksaja. Sillä on yhteensä 16 toimistoa ja toiminta-alue ulottuu Loviisasta Kirkkonummelle.

– Paikallinen keskinäinen vakuutusyhtiö tarkoittaa sitä, että olemme asiakkaidemme omistama, huolehdimme omasta vakuutuskannastamme ja käsittelemme korvausasiat paikallisesti, selvittää LähiTapiola Uusimaan toimitusjohtaja Erik Valros .

Yhtiön palvelut kattavat vahinko- ja henkivakuutukset sekä sijoittamisen ja säästämisen palvelut. Asiakkaiden pankkiasiat hoidetaan S-Pankissa, josta LähiTapiola omistaa vajaan neljänneksen. Keskittämällä asioinnin Lähi- Tapiolaan, asiakas voi säästää vakuutusmaksuissa jopa 17 prosenttia. Lisäksi vakuutukset kerryttävät S-ryhmän Bonusta.

Tunnistatko riskit, osaatko toimia?

Erik Valros sanoo, että riskien tunnistaminen on kodinturvaamisen ja järkevän vakuuttamisen perusta.

– Tunnistamalla riskit, niitä voi yrittää pienentää. Samalla voi miettiä, miten eri tilanteisiin voi varautua. Esimerkiksi hälytysjärjestelmiin voidaan kytkeä monenlaisia toimintoja. Kun tuntee riskit ja osaa varautua niihin, voi olla vakuuttamatta sellaiset asiat, joita ei tarvitse vakuuttaa.

Toinen LähiTapiolan perusajatus on, että kun tietää, mitä tekee, on helpompi toimia. Yritys on tehnyt jo vuosia turvatekoja, kouluttanut suuren määrän suomalaisia alkusammutustaitojen hallintaan ja hätäensiavun antamiseen.

Älykkäät ratkaisut auttavat voimaan paremmin

Älyhenkivakuutus on LähiTapiolan uusi hyvinvointia lisäävä ratkaisu. Siihen kuuluu perinteisen henkivakuutuksen tuoman taloudellisen turvan lisäksi terveyttä ja hyvinvointia tukevia palveluita sekä seurantatyökaluja. Älyhenkivakuutusta voi hyödyntää muun muassa levon, stressinhallinnan, liikunnan ja ravinnon osa-alueissa.

Ratkaisu on osoittautunut erittäin onnistuneeksi. Asiakaskyselyssä sen ottaneista noin 75 prosenttia kertoi Älyvakuutuksen auttaneen heitä parantamaan pysyvästi elintapojaan.

LähiTapiolan Älyhenkivakuutus-kokonaisuuteen kuuluu:

• Perusturva-henkivakuutus
  • sähköinen terveystarkastus ja itsevalmennusohjelmat
  • aktiivisuusranneke tai sykemittari
  • hyvinvointitietoa ja etuja kumppaneilta
  • hyvinvointisovellus puhelimeen

Suosituksi on noussut myös Terve! -vakuutukseen olennaisesti kuuluva TerveysHelppi -palvelu. Siellä asiakkaan yhteydenottoihin vastaavat terveydenhuollon ammattilaiset, jotka auttavat ja antavat neuvoja, olipa kyseessä flunssa tai luunmurtuma. Palvelu toimii puhelimitse ja mobiilisovelluksen kautta kello 7–23. Tarvittaessa myös lääkärin ajanvaraus tehdään saman tien asiakkaan puolesta. Terveys-Helppi on osa LähiTapiolan korvauspalvelua ja sitä voivat käyttää kaikki LähiTapiolan henkilövakuutusasiakkaat.

LähiTapiola Uusimaa
Keskinäinen Vakuutusyhtiö